ALO 174
ALO 177
Görme Engelliler
TR
  • EN

T.C. TARIM VE ORMAN BAKANLIĞI
MERSİN İL TARIM VE ORMAN MÜDÜRLÜĞÜ
  • Anasayfa
  • KURUMSAL YAPIMIZ
    • YÖNETİM
    • ŞUBE MÜDÜRLERİMİZ
    • İLÇE MÜDÜRLERİMİZ
    • ORGANİZASYON ŞEMASI
  • YÖRESEL ÜRÜNLER
    • BİTKİSEL
    • HAYVANSAL
    • GIDA
    • EL SANATLARI
  • TARIMSAL VERİ HARİTASI
  • BİLGİ İŞLEM UYGULAMALARI
  • İÇ KONTROL
    • MİSYONUMUZ-VİZYONUMUZ-TEMEL DEĞERLERİMİZ
    • ORGANİZASYON ŞEMALARI
    • İŞ TANIMI
    • İŞ AKIŞ ŞEMALARI
    • PROSEDÜRLER
    • FORM VE TABLOLAR
    • SÜREÇLER
    • KURUM ÇALIŞANI ÖNERİ VE ŞİKAYET FORMU
  • PROJELERİMİZ
  • ETİK DAVRANIŞ KURALLARIMIZ
  • METOROLOJİK UYARI!
  • TARIM TV
  • İletişim
Ara
    Skip Navigation LinksMersin İl Tarım ve Orman Müdürlüğü

KKYDP 14.3. ETAP A VE B İŞ PLANI KAPSAMINDA HIBE DESTEĞI BAŞVURU SONUÇLARI YAYINLANDI

7.04.2023 / Gösterim Saysı : 3370 / Arşiv

​

Kırsal Kalkınma Destekleri Kapsamında Kırsal Ekonomik Yatırımlarının Desteklenmesi Hakkında Tebliğ (Tebliğ No: 2020/25) gereğince yapılan hibe başvuruları Bakanlığımızca değerlendirilerek sonuçlandırılmıştır.

Kesinleşen değerlendirme sonuçlarına göre hibe desteğine hak kazanan başvuru sahiplerine ait listeler İl Müdürlüğümüz ilan panosunda ve internet sitemizde yayımlanarak ilan edilmiştir. Listeler 5 (beş) iş günü (07 Nisan - 13 Nisan) süreyle ilanda kalacak olup başvuru sahiplerine ayrıca herhangi bir tebligat yapılmayacaktır.

Başvuru sahipleri, 2020/25 Nolu Tebliğin 32. Maddesinin 5. Bendine göre; A iş planı (Makine ekipman alımı) için Askı İlanını takip eden 15 (on beş) iş günü (14 Nisan -08 Mayıs) içerisinde İl Müdürlüğü ile şahsen hibe sözleşmesi imzalaması gerekmektedir. Sözleşme imzalamayan başvuru sahiplerinin proje başvuruları ve değerlendirme sonuçları iptal edilecektir.

 

B iş planı kapsamında uygun proje olmadığından Asil / Yedek olarak herhangi bir askı duyurusu yapılmayacaktır.

 

Not 1 : Hibe Sözleşmesi müracaatları şahsen İl Müdürlüğüne yapılacak olup, İl Müdürlüğü vezne çalışma saatleri 08:00 - 16.00 olduğundan sözleşme imzalama müracaatlarının buna göre yapılması hususuna dikkat edilmesi gerekmektedir.

Not 2 : Listedeki isim sıra numarası yedek sıra numarası olmayıp, yedek listesi daha sonra Bakanlıkça belirlenecektir.

Not 3: Hibe sözleşmesi imzalandıktan sonra 60 gün içerisinde makine ekipman satın alma işleminin gerçekleştirilerek satın alma dosyasının İl Müdürlüğüne teslim edilmesi gerekmektedir.

LİNKLERİ TIKLAYINIZ

1-Makina Ekipman asil ve yedek sözleşme imzalamaya hak kazananlar Listesi Excel.pdf

2-Makina Ekipman Hibe Sözleşmesi Aşamasında İstenilen Evrak Listesi.pdf

3-Makina Ekipman Satın Alma Rehberi Ekleri.docx​

4-DÖNER SERMAYE ÜCRETLERİ.pdf​


 

 

 

 


E-HİZMETLER

Gübre Takip Sistemi

Gübre Takip Sistemi

Tarım Tv

Tarım Tv

III. Tarım Orman Şurası

III. Tarım Orman Şurası

Alo 180

Alo 180

Geleceğe Nefes

Geleceğe Nefes

Gıdanı Koru Sofrana Sahip Çık

Gıdanı Koru Sofrana Sahip Çık

TARYAT

TARYAT

Genç Çiftçilerin Desteklenmesi Projesi

Genç Çiftçilerin Desteklenmesi Projesi

Kulak Küpe Sorgulama

Kulak Küpe Sorgulama

Hayvan Bilgi Sistemi

Hayvan Bilgi Sistemi

Tarım Orman Bülteni

Tarım Orman Bülteni

Türk Tarım Orman Dergisi

Türk Tarım Orman Dergisi

Dijital Tarım Pazarı

Dijital Tarım Pazarı

Atık Sularda Covid-19 Yayılımı Takibi

Atık Sularda Covid-19 Yayılımı Takibi

Türkiye Arıcılık Haritası

Türkiye Arıcılık Haritası

İLETİŞİM

    Mersin İl Tarım ve Orman Müdürlüğü
  • Adres : Gazi Mah. 1303. Sokak No:13/A 33140 Yenişehir / MERSİN

  • Telefon : +90 324 326 40 06

  • Faks : +90 324 326 40 12

  • E-Posta : mersin@tarimorman.gov.tr

  • KEP : tarimveormanbakanligi@hs01.kep.tr

Android
IOS

HIZLI MENÜ

  • Kullanıcı Girişi
  • Biyogüvenlik
  • e-Kütüphane
  • e-İmza Servisi
  • Intranet
  • Hizmet İçi Eğitim
  • Bakanlık e-Posta
  • Arabuluculuk
YUKARI ​